20 Μαΐ 2016

Καλλιέργειες super-food και λοιπές "προσοδοφόρες" καλλιέργειες

   Τα χρόνια της κρίσης που περνάμε,πολλοί χάνουν τις δουλειές τους ή βλέπουν το εισόδημα τους να συρρικνώνεται όλο και πιο πολύ.Βλέποντας λοιπόν τέτοιες καταστάσεις πολλοί αλλάζουν δουλειές,άλλοι φεύγουν στο εξωτερικό και άλλοι προτιμούν την εσωτερική μετανάστευση με ταυτόχρονη αποκέντρωση και επιστροφή στα χωριά.
  Με την επιστροφή στα χωριά και στην αγροτική ζωή, ψάχνουν τρόπους να φύγουν από το οικονομικό αδιέξοδο με καλλιέργειες που τους τάζουν πολλά κέρδη,εύκολα κέρδη.Άλλες φορές αυτές οι καλλιέργειες έχουν την ταμπέλα της μικρής εργατοώρας ανα στρέμμα και πάει λέγοντας.
  Πολλοί έχετε διαβάσει στο ίντερνετ αλλά και στον τύπο για τις προσοδοφόρες καλλιέργειες με καλλιεργούμενα είδη όπως τα super-food.
  Δεν σας κρύβω ότι όταν πρωτο-ξεκίνησα την αγροτική μου δραστηριότητα,σκεφτόμουν να επενδύσω σε τέτοιες εναλλακτικές καλλιέργειες.Σήμερα μετά  από κάποια χρόνια ενασχόλησης μου έχω αλλάξει γνώμη καθώς μπόρεσα να δω κάποια πράγματα εκ των έσω,αφου απέκτησα επαφή με τον αγροτικό κόσμο.Αυτό που έχω να συμβουλέψω είναι πριν να επενδύσετε σε κάποια καλλιέργεια,οποιαδήποτε και αν είναι αυτή,κάντε πρώτα μια έρευνα αγοράς και διάθεσης των προιόντων!Δείτε αν υπάρχουν συνεταιρισμοί που να αγοράζουν τα προιόντα σας ή κάποια καταστήματα λιανικής αγοράς.Την διάθεση των προιόντων από εσάς τους ίδιους να την σκεφτείτε μόνο σε περίπτωση που ο ελεύθερος χρόνος είναι μεγάλος.
  Η στάση μου τείνει να είναι αρνητική,ειδικά για την περιοχή μου καθώς δεν υπάρχουν τρόποι διάθεσης των προιόντων,τουλάχιστον τύπου super-food που ήθελα να βάλω.
  Μπορεί η παραγωγή να είναι εύκολη και σχετικά οικονομική στην εγκατάσταση,αλλά αν δεν υπάρχει διάθεση,το προιόν είναι άχρηστο..Προσωπικά επέλεξα τις κλασσικές καλλιέργειες του τόπου μου αν και αυτές τείνουν να καταστραφούν τα τελευταία χρόνια.Δεν έχω κάτι με τα super-food,αλλά με κάθε καλλιέργεια που δεν μπορεί να κινηθεί και να αποδώσει την εργασία με οικονομικές απολαβές.Ψάξτε λοιπόν,κάντε την έρευνα σας και μετά επενδύστε στα χωράφια σας.Και μια τελευταία συμβουλή,ότι και να φυτέψετε, θέλει προσοχή και φροντίδα ώστε να μεγαλώσει και να αποδώσει καρπούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου