25 Απρ 2015

Αφεσμός στο πατρικό του πατέρα μου

   Πριν από λίγες μέρες,με πήρες τηλέφωνο ο πατέρας μου για να μου πει ότι στην αυλή του σπιτιού του παππού,πιάστηκε ένας αφεσμός.Συγκεκριμένα τα λόγια του επί λέξη ήταν : "Σταύρο,πιάστηκε ένα μελίσσι στην ροδιά που έχει ο παππούς στην αυλή του.Πάνε να το πιάσεις γιατί είναι μεγάλο!".
   Για να πω την αλήθεια,δεν σκεφτόμουν να πάω,καθώς βρισκόμουν σε απόσταση σχεδόν 1 ώρας από το σπίτι του παππού,αλλά το γεγονός ότι το μελίσσι ήταν μεγάλο,καρφώθηκε στο μυαλό μου και δεν ησύχαζα...Το τηλεφώνημα είχε γίνει το πρωί κατά τις 12 αν θυμάμαι καλά,αλλά δεν μπορούσα να πάω εκείνη την ώρα επειδή είχα πολλές δουλειές.Τελικά κατά τις 4 το μεσημέρι,αφού ξεμπέρδεψα,βρήκα 2-3 λόγους ακόμα να κάνω το μικρό ταξίδι μιας ώρας και να πάω να πιάσω το μελίσσι και να επισκεφθώ ένα γεωπόνο της περιοχής για συμβουλές για τα κτήματα.
   Η αλήθεια είναι ότι οι κουβέντες του πατέρα μου,μου δημιούργησαν την εικόνα για ένα πραγματικά μεγάλο μελίσσι της τάξης των 10 πλαισίων πληθυσμού και άνω...(ονειροπόλος έτσι...?) Φτάνω στο σπίτι του παππού και βλέπω αυτό!
   Η πρώτη πρόβλεψη όταν το είδα από μακρυά ήταν γύρω στα 3-4 πλαίσια πληθυσμό.Τελικά έπεσα λίγο έξω....6 πλαίσια σφιχτό αρκετά πληθυσμό με μια μάνα με μεγάλη κοιλιά!
   Αφού έτριψα την κυψέλη με λεμόνι,ξεκίνησα τις προσπάθειες πιασήματος του αφεσμού.Δύσκολο μελίσσι θα έλεγα...Πιάστηκε στο κορμό της ροδιά και από πάνω ήταν γεμάτο κλαδιά,τα οποία τσιμπάνε σαν να έχουν λίγα αγκάθια.Έβαλα την κυψέλη ακριβός από κάτω και αφού προσπάθησα να τινάξω το μελίσσι μέσα,κατέληξα τελικά να παίρνω τον πληθυσμό πλαίσιο-πλαίσιο...Μετά από λίγη ώρα είχα πάρει τον περισσότερο πληθυσμό,αλλά είχε μείνει  στον κορμό,ένας αριθμός μελισσών.Προς έκπληξη μου είδα,ότι είχαν φτιάξει κεριά,τόσο σε ένα μικρό κλαδάκι,όσο και παράλληλα με τον κορμό του δέντρου.
  Έκλεισα την κυψέλη και την άφησα λίγη ώρα από κάτω με ανοιχτές τις πόρτες.Μετά από καμιά ώρα περίπου είχαν μπει όλες μέσα!Αποστολή εξετελέσθη!!Ανοίγω το καπάκι,και προς έκπληξη μου παρατηρώ κουβάρια μελισσών σε σημεία όπου έπιασε περισσότερο λεμόνι.Η κυψέλη κλείστηκε και πήρε τον δρόμο προς το μελισσοκομείο...Σε λίγες μέρες που θα επισκεφθώ το μελισσοκομείο,αναμένω να δω γέννες.



το σπιτάκι του αφεσμού,με τον αφεσμό μόλις να έχει φτάσει στο μελισσοκομείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου