21 Απρ 2014

1 χρόνο μελισσοκόμος!

  20 Απριλίου 2013 έγινε η πρώτη επαφή με τα αγαπημένα και αξιόλογα αυτά πλάσματα! 20 Απριλίου 2014,ένα χρόνο μετά με κάποιες εμπειρίες,με περισσότερη γνώση αλλά με την ίδια αγάπη και τον ίδιο ενθουσιασμό,λες και τα βλέπω πρώτη φορά!Η πρώτη επέτειος έπεσε μέσα στο Πάσχα,με το σούβλισμα και όλα τα σχετικά. Χρόνια πολλά και χριστός ανέστη λοιπόν!
  Ξεκίνησα με απειρία,αφού τότε έβλεπα από κοντά ένα μελίσσι, και μάλιστα ο πρώτος χειρισμός ήταν η μετάγγιση ενός πιασμένου αφεσμού στη δικιά μου κυψέλη,με σκοπό να επιστραφεί η κυψέλη στον φίλο που μου χάρισε λίγα από τα μελίσσια του,αφού την είχε και αυτός ανάγκη.
  Σχετικά γρήγορα απέκτησα και την ανάλογη οικειότητα,χωρίς φόβο αλλά με σεβασμό.Μέσα σε αυτό το χρόνο ξεκίνησα να βλέπω και τις ανθοφορίες της περιοχής,προχωρούσα καθημερινώς σε απόκτηση γνώσης μέσω βιβλίων και διαδικτύου και φυσικά όσο μπορούσα στη πράξη από τα μελίσσια μου.Λίγο πριν συμπληρώσω το χρόνο,έκοψα και την πρώτη μου παραφυάδα και η επόμενη προγραμματισμένη ενέργεια,αν βοηθήσει και ο καιρός,να είναι η βασιλοτροφία!
  Η συμβουλή μου προς τους νέους μελισσοκόμους είναι: επιχειρήστε το μόνο αν το αγαπάτε και αν γνωρίζεται τι ζητάει και τι δίνει ένα μελισσοκομείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου